Leave Your Message
*Name Cannot be empty!
* Enter product details such as size, color,materials etc. and other specific requirements to receive an accurate quote. Cannot be empty
Chì significà i luci intelligenti rgb, rgbw è rgbcw?

News

Chì significà i luci intelligenti rgb, rgbw è rgbcw?

26-07-2024 11:45:53

Hè spessu vistu chì i luci nantu à u mercatu sò marcati cù rgb, rgbw, rgbcw, etc. Allora chì significanu? Stu articulu vi spiegà unu à unu sottu.

RGB si riferisce à i trè culori di luce rossa, verde è blu, chì ponu esse mischiati per pruduce diversi luci di culore.

rgbw, si riferisce à i trè culori di luce rossa, verde è blu, è ancu di luce bianca calda

rgbcw, si riferisce à i trè culori di luce rossa, verde è blu, è ancu di luce bianca calda è luce bianca fredda.

Riguardu à a luce bianca calda è a luce bianca fridda, un'altra cosa deve esse citatu quì, u valore di a temperatura di u culore.

In u campu di l'illuminazione, a temperatura di u culore di a luce si riferisce à: in a radiazione di u corpu neru, cù diverse temperature, u culore di a luce varieghja. U corpu neru presenta un prucessu di gradiente da rossu-aranciu-rossu-giallu-giallu-biancu-biancu-blu-biancu. Quandu u culore di a luce emessa da una certa fonte luminosa pare esse uguale à u culore di a luce emessa da un corpu neru à una certa temperatura, a temperatura di u corpu neru hè chjamata a temperatura di culore di a fonte luminosa (u temperatura di culore di un radiatore tutale cù a stessa cromaticità di a radiazione misurata). temperatura assoluta).

a9nt

Basatu nantu à l'attributu di a temperatura assoluta di a temperatura di u culore di a luce, l'unità di spressione di a temperatura di u culore di a luce hè l'unità di a scala di temperatura assoluta (scala di temperatura Kelvin): K (kevin). A temperatura di culore hè generalmente espressa da Tc.


Quandu a temperatura di u "corpu neru" hè più altu, u spettru hà più cumpunenti blu è menu rossi. Per esempiu, u culore di luce di una lampa incandescente hè biancu caldu, è a so temperatura di culore hè spressione cum'è 2700K, chì hè di solitu chjamatu "luce calda" "; A temperatura di culore di lampi fluoriscenti di u ghjornu hè spressione cum'è 6000K. a temperatura di u culore aumenta, a proporzione di a radiazione blu in a distribuzione di l'energia aumenta, per quessa, hè di solitu chjamatu "luce fridda".


A temperatura di u culore di qualchi fonti di luce cumunimenti utilizati sò: candela standard hè 1930K; lampa di tungstenu hè 2760-2900K; lampa fluorescente hè 3000K; lampu flash hè 3800K; u sole di meziornu hè 5600K; lampu lampu elettronicu hè 6000K; u celu blu hè 12000-18000K.


A temperatura di u culore di a fonte di luce hè diversu, u culore di a luce hè ancu diversu, è i sentimenti chì porta sò ancu diffirenti:



3000-5000K mediu (biancu) rinfrescante


> 5000K tipu frescu (biancu bluastru) friddu


A temperatura di u culore è a luminosità: Quandu hè illuminatu da una fonte di luce di alta temperatura di culore, se a luminosità ùn hè micca alta, darà a ghjente una atmosfera fridda; quandu illuminatu da una fonte di luce di temperatura di culore bassu, se a luminosità hè troppu alta, darà a ghjente una sensazione stuffy. Autore: Tuya Smart Home Product Sales https://www.bilibili.com/read/cv10810116/ Fonte: bilibili

bvi4

  A striscia di luce RGBCW hè un tipu di apparecchiu di illuminazione intelligente, induve "RGGBW" significa luce rossa, verde è blu, luce bianca calda è luce bianca fredda. Stu tipu di striscia luminosa hà fonti di luce à cinque vie, chì ponu ottene cambiamenti di culore ricchi è effetti di illuminazione cuntrullendu a cumminazione è l'intensità di diversi culori. In particulare:

RGB: significa luce rossa, verde è blu, chì hè a basa di tutti i culori in luce. Diverse luci culurite ponu esse prudutte mischjendu.
CW: significa luce bianca fresca. Stu tipu di luce tende à esse friddu in culore è hè generalmente utilizatu in sceni di illuminazione chì necessitanu illuminazione luminosa è fresca.
W: significa luce bianca calda. U culore di sta luce tende à esse caliu è hè generalmente utilizatu per creà una atmosfera calda è còmuda.
A caratteristica di a striscia di luce RGBCW hè chì hà una luce bianca fresca è una luce bianca calda. Ajustendu l'intensità è a proporzione di sti fonti di luce, l'effetti di illuminazione più diversi ponu esse ottenuti per risponde à i bisogni di diversi scenarii d'usu. luce. Da una calda atmosfera di riunione di famiglia à un ambiente formale di riunioni d'affari, o ancu un angulu di lettura rilassante, tuttu pò esse realizatu cù strisce di luce RGBCW.