Leave Your Message
I cinque principali metudi di dimming di luci LED

News

I cinque principali metudi di dimming di luci LED

2024-07-12 17:30:02
U principiu di emissione di luce di LED hè diversu da quellu di l'illuminazione tradiziunale. Si basa nantu à a junction PN per emette luce. E fonti di luce LED cù a stessa putenza usanu chips differenti è anu diversi paràmetri di corrente è tensione. Per quessa, e so strutture di cablaggio internu è a distribuzione di circuiti sò ancu diffirenti, risultatu in diversi fabricatori. Diverse fonti di luce anu esigenze diverse per i driver dimming. Dopu avè dettu tantu, l'editore vi purterà à capisce i cinque metudi di cuntrollu di dimming LED.

awzj

1. 1-10V dimming: Ci sò dui circuiti indipendenti in u dispusitivu dimming 1-10V. Unu hè un circuitu di tensione ordinariu, utilizatu per accende o spegne u putere à l'equipaggiu di illuminazione, è l'altru hè un circuitu di bassa tensione, chì furnisce una Tensione di riferimentu, dice à u livellu di dimming di l'equipaggiu di illuminazione. U controller di dimming 0-10V hè statu comunmente utilizatu per u cuntrollu di dimming di lampade fluorescenti. Avà, perchè un fornimentu di energia constante hè aghjuntu à u modulu di driver LED è ci hè un circuitu di cuntrollu dedicatu, cusì 0 -10V dimmer pò ancu sustene un gran numaru di illuminazione LED. Tuttavia, i difetti di l'applicazione sò ancu assai evidenti. I segnali di cuntrollu di bassa tensione necessitanu un inseme supplementu di linee, chì aumenta assai i requisiti di custruzzione.

2. Dimming DMX512: U protocolu DMX512 hè statu sviluppatu prima da USITT (Istitutu di Teatru di i Stati Uniti) in una interfaccia digitale standard da a cunsola per cuntrullà u dimmer. DMX512 trascende i sistemi analogichi, ma ùn pò micca rimpiazzà completamente i sistemi analogichi. A simplicità, l'affidabilità di DMX512 (se installata è usata currettamente), è a flessibilità facenu u protokollu di scelta se i fondi permettenu. In l'applicazioni pratiche, u metudu di cuntrollu di DMX512 hè generalmente di cuncepisce l'alimentazione è u controller inseme. U controller DMX512 cuntrolla da 8 à 24 linee è guida direttamente e linee RBG di lampade LED. In ogni casu, in i prughjetti di l'illuminazione di custruzzione, per via di l'indebolimentu di e linee DC, hè necessariu installà un controller à circa 12 metri, è u bus di cuntrollu hè in modu parallelu. , dunque, u controller hà assai cablaggio, è in parechji casi hè ancu impussibile di custruisce.

3. Triac dimming: Triac dimming hè stata aduprata in lampi incandescent è lampade-risparmi energia per un bellu pezzu. Hè ancu u metudu di dimming più utilizatu per dimming LED. SCR dimming hè un tipu di dimming fisicu. Partendu da a fase AC 0, a tensione di ingressu si taglia in novi onde. Ùn ci hè micca input di tensione finu à chì u SCR hè attivatu. U principiu di travagliu hè di generà una forma d'onda di tensione di output tangenziale dopu avè tagliatu a forma d'onda di tensione d'ingressu attraversu l'angolo di cunduzzione. L'applicazione di u principiu tangenziale pò riduce u valore efficace di a tensione di output, riducendu cusì u putere di carichi ordinali (carichi resistivi). I dimmers Triac anu i vantaghji di una alta precisione di regulazione, alta efficienza, dimensioni chjuche, pesu ligeru è cuntrollu remoto faciule, è dominanu u mercatu.

4. Dimming PWM: A tecnulugia di modulazione di larghezza di impulsu (PWM-Pulse Width Modulation) rializeghja u cuntrollu di i circuiti analogichi attraversu u cuntrollu on-off di l'inverter circuit switch. A forma d'onda di output di a tecnulugia di modulazione di larghezza di l'impulsu hè una seria di impulsi di uguale dimensione chì sò usati per rimpiazzà a forma d'onda desiderata.

Pigliendu l'onda sinusoidale cum'è un esempiu, vale à dì, facendu a tensione equivalente di sta serie di impulsi una onda sinusoidale, è rende l'onda sinusoidale u più liscia pussibule è cù menu armoniche d'ordine. Sicondu e diverse esigenze, a larghezza di ogni impulsu pò esse adattatu per cambià a tensione di output o a frequenza di output, cuntrullendu cusì u circuitu analogicu. Simply put, PWM hè un metudu di codificazione digitale di livelli di signali analogichi.

Per mezu di l'usu di cuntatori d'alta risoluzione, u rapportu di occupazione di l'onda quadra hè modulatu per codificà u livellu di un signalu analogicu specificu. U signale PWM hè sempre digitale perchè in ogni mumentu, a putenza DC à scala completa hè o cumplettamente presente o completamente assente. Una fonte di tensione o corrente hè appiicata à a carica simulata in una sequenza ripetitiva di impulsi on o off. Quandu u putere hè in u mumentu, hè quandu u supply power DC hè aghjuntu à a carica, è quandu hè off, hè quandu u supply power hè disconnected.

Se a freccia di luce è scura supera 100Hz, ciò chì l'ochju umanu vede hè a luminosità media, micca u LED lampendu. PWM aghjusta a luminosità aghjustendu a proporzione di u tempu luminosu è scuru. In un ciculu PWM, perchè u splendore percepitu da l'ochju umanu per sfarfalli di luce più grande di 100Hz hè un prucessu cumulativu, vale à dì, u tempu luminosu conta per una proporzione più grande di u ciculu tutale. U più grande hè, u più luminosu si sente à l'ochju umanu.

5. Dimming DALI: U standard DALI hà definitu una reta DALI, cumpresu un massimu di unità 64 (pò esse indirizzatu indipindentamente), gruppi 16 è sceni 16. Diverse unità di illuminazione in u bus DALI ponu esse raggruppate in modu flessibile per ottene un cuntrollu è una gestione di scena diffirenti. In l'applicazioni pratiche, un cuntrollu tipicu DALI cuntrolla finu à 40 à 50 luci, chì ponu esse divisi in 16 gruppi, è ponu processà alcune azzioni in parallelu. In una reta DALI, 30 à 40 struzzioni di cuntrollu ponu esse processati per seconda. Questu significa chì u controller hà bisognu di gestisce 2 istruzioni di dimming per seconda per ogni gruppu di illuminazione.