Leave Your Message
*Name Cannot be empty!
* Enter product details such as size, color,materials etc. and other specific requirements to receive an accurate quote. Cannot be empty
Indice de rendu des couleurs (CRI) des bandes LED

News

Indice de rendu des couleurs (CRI) des bandes LED

2024-09-13 14:33:34

amv8

L'indice di resa di culore (CRI) hè un paràmetru cumunimenti utilizatu in u campu di a tecnulugia di l'illuminazione. Si riferisce à a misura di u gradu à quale u culore di un oggettu hè coherente quandu hè illuminatu da questa fonte di luce è quandu hè illuminatu da una fonte di luce standard (in generale utilizendu a luce di u sole cum'è a fonte di luce standard), vale à dì cumu. realisticu u culore hè.

bl5d

1.CRI definizione

Per i pratichi di l'illuminazione, l'indice di resa di culore (CRI) hè un termu cumunimenti utilizatu. Avemu spessu vede u valore CRI in i dati di e fonti di luce, è sapemu chì riflette a qualità di a fonte di luce in quantu à a resa di culore.

Ma chì significa veramente? U valore CRI aiuta à determinà quale fonte di luce deve esse usata in un dispositivu di illuminazione. U più altu hè u valore CRI, u megliu, ma a ghjente sapi ciò chì misura in realtà è cumu si misurà? Per esempiu, u valore CRI di OLIGHT S1MINI hè 90. Chì infurmazione trasmette questu? A qualità di l'illuminazione di u museu deve esse sopra à CRI 95. Perchè?

Per esse simplicemente: a resa di u culore hè un aspettu impurtante per evaluà a qualità di l'illuminazione, è l'indice di resa di u culore hè un metudu impurtante per evaluà a resa di culore di e fonti di luce. Hè un paràmetru impurtante per a misurazione di e caratteristiche di u culore di e fonti di luce artificiale. U più altu hè l'indice di rendering di u culore, u megliu u culore di a fonte di luce. U megliu u culore, u più forte a capacità di restaurazione di u culore di l'ughjettu.

A Cummissione Internaziunale per l'Illuminazione (CIE) definisce a resa di u culore cum'è: l'effettu di una fonte di luce nantu à l'aspettu di u culore di un ughjettu cumparatu cù una fonte di luce di riferimentu standard.
ccn8
In altre parolle, CRI hè un metudu di misurazione di ricunniscenza di u culore di una fonte di luce cumparatu cù una fonte di luce standard (cum'è a luce di u ghjornu). CRI hè una metrica universalmente ricunnisciuta è l'unicu modu per valutà è rappurtate a resa di culore di una fonte di luce. manera.

U stabilimentu di u standard metricu CRI ùn hè micca luntanu. U scopu uriginale di stabilisce stu standard era di usà per discriverà e proprietà di rendering di u culore di lampade fluorescenti chì sò stati largamente utilizati in l'anni 1960, è per aiutà l'utilizatori à capisce chì i lampi fluoriscenti cù distribuzione spettrali lineare ponu esse aduprati in quali occasioni.

2.CRI tecnulugia

Ancu se questi campioni di culore sò specificati currettamente è l'uggetti veri ponu pruduce i culori di questi campioni, hè impurtante capisce chì i valori CRI sò derivati ​​interamente da u calculu è ùn anu micca necessariamente illuminatu u campione di culore reale cù una fonte di luce reale.
attraversu
Ciò chì avemu da fà hè di utilizà u spettru di a fonte di luce misurata per paragunà cù u spettru di u campione di culore specificatu, è dopu derivà è calculà u valore CRI per l'analisi matematica.

Dunque, a misurazione di u valore CRI hè quantitativa è obiettiva. Ùn hè in alcun modu una misurazione subjectiva (a misurazione subjectiva solu s'appoghja nantu à un observatore furmatu per ghjudicà quale fonte di luce hà megliu resu di culore).

I paraguni basati nantu à a percepzione di u culore sò ancu significativi, basta chì a temperatura di u culore sia di a fonte di luce misurata sia di a fonte di luce di riferimentu deve esse a stessa.

Per esempiu, pruvà à paragunà l'apparizione di dui campioni di culore idèntici illuminati da una fonte di luce bianca calda cù una temperatura di culore di 2900K è una fonte di luce bianca fresca (luce di ghjornu) cù una temperatura di culore di 5600K hè una perdita di tempu.

Hanu da vede diverse, cusì a temperatura di culore correlata (CCT) di a fonte di luce misurata hè calculata da u spettru di a fonte di luce. Una volta avete sta temperatura di culore, una altra fonte di luce di riferimentu di a stessa temperatura di culore pò esse matematicamente creatu.

Per a fonte di luce misurata cù una temperatura di culore più bassu di 5000K, a fonte di luce di riferimentu hè un radiatore di corpu neru (Planck), è per a fonte di luce misurata cù una temperatura di culore più altu di 5000K, a fonte di luce di riferimentu hè l'illuminante standard CIE D.

A selezzione pò cumminà u spettru di a fonte di luce di riferimentu cù ogni mostra di culore per pruduce un inseme di punti di coordenate di culore di riferimentu ideali (punti di culore per cortu).

U stessu hè veru per a fonte di luce in prova. U spettru di a fonte di luce in prova hè cumminata cù ogni mostra di culore per ottene un altru settore di punti di culore. Se u puntu di culore sottu à a fonte di luce misurata currisponde esattamente à u puntu di culore sottu à a fonte di luce di riferimentu, cunsideremu chì e so proprietà di rendering di u culore sò listessi è stabilisce u so valore CRI à 100.

In a carta di culore, più u puntu di culore sottu à a fonte di luce misurata hè da a pusizione ideale currispundente, u peghju hè a resa di u culore è u più bassu u valore CRI.

Calculate u spustamentu di u culore di 8 coppie di campioni di culore separatamente, è poi calculate 8 indici di resa di culore speciale (u valore CRI di a fonte di luce per un certu campione di culore hè chjamatu indice di resa di culore speciale), è poi pigliate a so media aritmetica, cusì u valore ottenutu hè u valore CRI.

Un valore CRI di 100 significa chì ùn ci hè nisuna differenza di culore trà ogni paru di campioni di culore in l'ottu pariglii di campioni di culore sottu a fonte di luce misurata è a fonte di luce di riferimentu.
ejr3
3.Quale dipende l'indice di resa di culore di luci LED?

‌L'indice di resa di culore di luci LED dipende principalmente da a qualità è u rapportu di fosfori. ‌ A qualità è a ratio di fosfori anu un impattu impurtante nantu à l'indice di resa di culore di luci LED. I fosfori d'alta qualità ponu furnisce una migliore consistenza di a temperatura di u culore è una deriva di a temperatura di u culore più chjuca, migliurà cusì l'indice di resa di u culore. 12

U currente di guida affetterà ancu l'indice di resa di culore di a luce LED. ‌ Un currente di guida più grande pruvucarà a temperatura di u culore à a deriva versu a temperatura di culore più altu, riducendu cusì l'indice di resa di culore.

‌U sistema di dissipazione di calore di LED hà ancu un certu impattu nantu à l'indice di resa di culore. ‌ Un sistema di dissipazione di calore affidabile pò assicurà u funziunamentu stabile di luci LED è riduce l'attenuazione di a luce è a diminuzione di l'indice di resa di u culore causata da l'aumentu di a temperatura.

‌A distribuzione spettrale di a fonte di luce hè un fattore chjave in a determinazione di l'indice di resa di culore. ‌ A proporzione è l'intensità di i diversi culori cuntenuti in u spettru influenza direttamente l'indice di rendering di u culore. A più larga hè a distribuzione spettrale, u più altu hè l'indice di rendering di u culore, è u più realisticu u rendiment di u culore.